NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدرب ابني بيفضل يلاحقني بنظراته علطول وبيتعمد يسلم عليا ويضغط علي ايدي جوزي مسافر وابني متعلق ومرتاح مع المدرب دا ومش عايز يغيره مش عارفه اعمل ايه
وانتي رأيك اي ف نظراتو ليكي بتخافي ولا بتحني وعجباكي و شعورك اي لما بيلمسك

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
مدرب ابني بيفضل يلاحقني بنظراته علطول وبيتعمد يسلم عليا ويضغط علي ايدي جوزي مسافر وابني متعلق ومرتاح مع المدرب دا ومش عايز يغيره مش عارفه اعمل ايه
هو طبيعي يعمل كدة مع ابنك و حيميزه و يبقى طيب معاه جدا و يفضلوا عن الباقي حتى لو مستواه وحش بس علشان يوصلك خلي بالك من الناس الوسخة دي حاولي تاخدي اخوكي معاكي مرة النادي علشان يعرف إن وراكي راجل

شوفي الي يطمعوا بجسمك كثير وانتي ما رح ترفعي رجليكي لاي واحد بده ينيك
المهم انتي تختاري علاقاتك لاي حد بدك توصل ولا تخليها تتعدى الحدود الي بتختاريها انتي

اوعي تتجرجري معاه

اديلو ريق ناشف ومعامله وسخه وهو هيحترم نفسو انما غير كد هيحاول وتزهقى لحد ما توقعى معاه

ابنك يزعل يوم يومين وراضي بعد كده مفيش مشكله انما انتي لو ضعفتي هتزعلي العمر كله نصيحة والناس كلها بتقولك بلاش

غيريه

لا لا مش كدة خالص
تمام جدا و حلو
كده يبقي مفيش غير انك تغصبي علي ابنك و تغيري مكان التدريب و المدرب

خلي بالك من نفسك

إيه متعلق بيه دي؟
ابعدي ابنك علطوول عنه نهائي بأي عذر من عندك ، ولو بحجة دواعي السفر ، مع التأكيد بعدم تمكينهما من أي تواصل معه ولو عن طريق الغير شفويا

• أتفق
التفاعلات: أبو كيفو
نفضى للمدرب ويروح مكان تانى او ميؤحش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا
هناك نوع من الناس ما عندهمش احترام لغيرهم من الناس!
لازم تطوري من قلبة الوش! لو المرة الجاية عاد و سلم عليك هذي موقف و اشكميه : في حاجة يا استاذ؟ يا اخ؟ و برقيلو! لو فضل يبصبك روحي عندو و قليلو حظرتك عندك مشكلة معينة؟ في شيء حابب تقولو بخصوص التمرين و خجلان لاني والدة الطفل؟ هل تحب تكلم زوجي احسن؟
اكسفيه! الطناش مع الناس الي مش بتحترمك ما ينفعش : و نعم اي حد يتصوف هكذا و هو عارف انك متجوزة بيقل احترامو عليكي!!!
يرتاح ابنك ما يرتاحش ماعندهاش دعوى
ليه تسمحي لحد يعكنن عالي خلفوكي و هو اصلا غلطان!

ولا ليا اي كلام معاه خالص هو بجح
و البجح نسكتلو؟ البحح يتربى…
في طوق محترمة للتعامل مع الناس الغير محترمين : شوفي انت تقليي وشك جد
ما تسلميش بايدك عليه تاني
عامليه بطريقة official
لو ركز معاكي اشخطي فيه : عندك مشكلة يا اخ انت بتبرقلي ليه؟ في حاجة؟ لو تمادى : كبري انت الموضوع!

انتى بتدورى على مبررات لنفسك فى الرود
انتى عايزه ايه بالظبط
عالدوغرى لو عايزه تبعديه حاتديله على دماغه ومن غير ماتغيريه ده سمعتك وشرفك قدام نفسك حتى.
طز فى ابنك يزعل دلوقتى وحافظى على شرفه لما يكبر
لان لو ضعفتى مش حاتعرفى تفهميه لما يكبر انك اتركبتى من واحد خول عشان زعله. احا يعنى

خدى الموضوع سنه سنه ابداى افتحى كلام لو لقيتيه حلو اتعاملى باريحيه لو مش هاضماه صديه مره جامد قدام ناس

• عجبني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء
اجمدى معاه وماتسلميش عليه بالأيدي لو ضعفتى مره هيعمل عليكى حفله وهتتفضحى

ابتعدي عنه لانه غير محترم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%